pok.
tel.(17)
e-mail:
1. Do zakresu zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Realizacji Ustawy o Zamówieniach Publicznych, realizowanych przez pracownika zatrudnionego w Samodzielnej Sekcji Inwestycji i Remontów, należy w szczególności całokształt spraw związanych ze stosowaniem ustawy o zamówieniach publicznych, w tym:
1) opracowywanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych,
2) przyjmowanie, sprawdzanie pod względem kompletności zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz rejestrowanie wniosków o realizację zamówień publicznych, składanych przez poszczególne jednostki organizacyjne sądu,
3) opracowywanie wzorów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dla jednostek organizacyjnych sądu przygotowujących lub przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
4) konsultowanie i uzgadnianie z jednostkami organizacyjnymi sądu ostatecznej wersji zapisów SIWZ,
5) udział w prowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych,
6) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych udzielonych w wyniku przeprowadzonych przez sąd postępowań,
7) sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Zamówień Publicznych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych udzielonych przez sąd.